Tjugonde maj.

God afton!

Djeeeses vad skönt det var att sova ut imorse. Vet inte hur många timmar jag sov inatt men det lär nog ha varit en tolv timmar iaf. Dödsskönt. Såg att det var finväder ute när jag slog upp ögonen och jag vart sugen på att sola. Dock slog det mig två sekunder senare att jag har ju fan ingen balkong och jag vägrar gå ut i parken och fläka ut mig. Då slog jag en pling till mamma och åkte till henne där vi alla 3 trängdes på deras pyttelilla balkong. Men jag hann väl sola facet i ungefär 3 minuter innan regnet slog som spön i backen :)

Men jag är ju ledig, och mamma är ledig, hade vi väntat oss något annat? Näh.

Åkte då ut till bredsand och hämtade lite papper och kopierade dom och hade mig. Sedan plockade jag upp mammi igen också for vi hem till mig och hon hjälpte mig putsa fönster och sätta upp gardiner. Snäll mamma har jag! Alltså min lägenhet är verkligen som en bastu när det är såhär varmt ute. Får ha persiennerna nerdragna och fönstrerna öppna hela dagarna för att ens kunna andas. Men det gör inget så länge det är sommar ute! Älskar sommarn jag.

Ska strax gå och knoppa fast jag är inte trött. Men imorgon ska man upp tidigt igen så jag har inget val. Fredag och allt. Som tur är börjar jag inte förrän 21:30 på lördag så jag får ju i princip hela lördagen ledig också. Tur det! Förvänta er dock inget finväder men hoppas kan man ju alltid!

HEI.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0