Summerlove.

Halloj!

Hoppas allt är bra med er. Everything is fine with me förrutom att jag är trött i vanlig ordning.

Har återigen delad tur, haha. Sällan va? Nej men jag har det åtminstonde en gång i veckan och det är väl då jag tar mig tid att uppdatera bloggen. Måndagar är faktiskt sköna dagar att ha den delade turen på för man är så trött.

Bellabu har varit hos mig sedan i onsdags, hon åkte hem igår. Det har varit dagar blandade med fest och film om man uttrycker det så. En salig blandning så att säga. I lördags var det ju rena rama sommarvärmen och det firade vi med häng uppe i fagerdalsparken och ett par kalla. Ytterst trevligt!

Igår var det bakishäng uppe på brädgatan. Samma sak som förra helgen. Jag, MR plus 6 st till grillade och trängdes i soffan framför ett x antal filmer. Perfekt söndagsrutin enligt min mening. Vid 00-tiden inatt kom jag och MR hem till mig och det tog inte många andetag innan vi slumrade båda två. Imorse väntade jobb kl åtta och det var inte lika uppskattat vill jag lova... Hade gärna legat kvar minst halva dagen. Måndagar är verkligen tunga. Och speciellt denna måndag eftersom jag har en lång vecka framför mig. Jobbar 6 dagar av 7 och dessutom nattjobb i helgen. Bra med pengar men inte lika bra med fritid, höhö. Men så kommer det nu att vara resten av sommaren. Tråkigt men sant. Har iaf en veckas semester, dock obetald.

Snart ska jag återvända till arbetet även om jag inte har lust. När jag kommer hem ikväll blir det en lång jävla dusch och därefter någon form utav matlagning så man har något att äta på jobbet imorgon. Blir nog ensam ikväll också... Älskar inte det jag.

Nej, vi får ta och höras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0