Lucky i'm inlove, with my bestfriend.

Halloj.

Här sitter jag och är nyhemkommen ifrån arbetet. Slutade jobba kl tolv inatt. Har varit mycket jobb nu den senaste veckan men å andra sidan behöver jag pengarna då man ligger ganska efter i ekonomibiten efter arbetslösheten. Nu har jag två dagar till innan två dagars ledighet som jag längtar efter.

Var stendött på linjen ikväll på jobbet så det har gått otroligt sakta. Men samtidigt är det skönt att kunna andas ibland också då det vanligtvis ringer på som tusan!

I fredags på kvällen åkte jag ut till björkön för att spendera aftonen med mina gamla njurundabor. Dvs Johan, Simon, Norda och fler. Vart några öl och ett jäkla härjande i Johans sjöbod. Var ytterst trevligt och välbehövligt om inte annat! Började ju inte förrän 21:30 på lördagen så jag hade ju tid med lite fest, haha. Var otroligt underbart att slippa staden för några timmar/en natt. Dock var det inte lika uppskattat att vakna i sjöboden, sådär törstig som man brukar vara dagen efter, och inse att det inte fanns en enda droppe drickbart vatten att tillgå. Jag trodde jag skulle avlida. Och inte förrän någon var körklar att köra in till bommen, några timmar senare, fick jag vända upp och ner på en trocadero. Det var plågsamma timmar vill jag meddela.

Ska ta och sova nu så jag inte sover ända tills jag börjar imorgon, dvs 12:30. Vore förargligt det. Så vi höres i veckan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0