I lägenheten.

Hej på er.

Vet ni vart jag är? :D Jag är i min lägenhet! Åh den är så fin, haha. Har inrett vardagsrummet i svart, lila, brun och rosa. Hur cosy som helst. Tack Lisa för tipset! Är lite rädd för färger och så men när det kommer till textiler och så är det snyggt att lägga in lite färg. Ni får se bilder inom kort! Det är såklart fortfarande lite småfix som fattas. Dvs tavlor osv som ska upp. Har nästan alla hyllor på plats och igår höll jag på en hel eftermiddag med att monteria ihop ikeamöbler, huvva! Dom kan verkligen packa ihop saker dom.

Tvn är inte uppe på väggen än heller. Pappa skulle hjälpa mig med det igår men det är tegelvägg(!) på den väggen där den ska upp och det är jättesvårt att få fast själva ställningen som tvn ska sitta på så pappa var tvungen att ta hem den saken och skruva större hål. Men imorgon kommer nog den upp också. Sen kommer duschväggen jag har beställt att komma om i slutet på veckan ungefär. Awesome.

Sitter iaf och dricker ett glas vin och väntar på min kära vän Annalena som ska komma hit. Hon är här ifrån stockholm i helgen. Har jävligt tråkigt kan jag säga er för jag har väntat några timmar, hon är nämligen på gala. Men hon dyker nog upp nu inom kort! :) Vi får la se vart kvällen tar oss men vi ska iaf börja med att surra ikapp allt vi inte surrat om då hon bor i stockholm som sagt. Ytterst trevligt!

Anywho... Ska sova första natten här inatt och det ska bli så skönt. Min säng är den allra bästa, även om alla personer säger så om sina egna sängar. Plus alla tusen kuddar och mitt fluffiga täcke, haha. Löjlig jag låter men det är faktiskt sant. Weeelll well... Ska väl ta och försöka ringa Annalena nu och se om hon är på G innan jag kolar av tristess.

Kommentarer
Postat av: anette

Fiiiint de är där.Ännu finare ska de bli.Å du!!din säng är underbar.

2010-05-10 @ 22:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0