Här vare dött!

Ja, precis. Har inte varit här å kluddat på massa dagar. Har inte riktigt haft tid!

Har varit i lägenheten min alla lediga minutrar för att försöka få allt kliniskt rent och nu är jag på god väg kan jag tala om! Jag tror bestämt det finns risk för att jag sover där imorgon eller rentav på fredag. Ska iaf få hjälp med uppskruvning av hyllor och diverse saker på fredag. Tv:n tex! Man kan ju inte bo utan tv. Blir så ensamt då!

Var ut på IKEA idag med Lisa också. Slutade tidigt. Men när jag väl var där fick jag typ hjärnsläpp och visste inte alls vad jag skulle ha. Är en massa småprylar jag behöver men ska åka dit imorgon eller på fredag och handla vidare då jag har lite mer tid så man kan gå runt och spana i godan ro.

Åre var awesome och bilder finns på fejjan! Orkar inte berätta allt i detalj för då blir det ett förjävla långt inlägg.

Näe jag är så sjukt trött så jag måste nog knoppa nu, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0