2O1O-O5-19

Hej på er.

Idag ska jag försöka att inte skriva sånt "poetiskt" inlägg. Hehe, men ibland överrumplas man av sina egna tankar och behöver bara få skriva ner det någonstans, och det fick bli i bloggen.

Den här dagen har gått fantastiskt fort. Tror det var för att Emma jobbade samtidigt så jag slapp sitta ensam hela dagen, hehe :b Det är ett väldigt ensamt jobb ibland måste jag säga. Är så lycklig nu för att jag äntligen ska få sova ut imorgon så ni anar inte. Har varit så trött de senaste dagarna att jag knappt vetat vad jag själv heter. Men bara för det lär jag väl vakna vid klockan sex imorgonbitti av ren vana.

Är dock bara ledig en dag för sedan jobbar jag fram till nästa onsdag. Nattjobb i helgen också, intressant intressant. Då kan man få många knäppa frågor och det bryter ju vardagen lite.

Usch, jag pratar bara jobb!

Igårkväll var jag med MR. Men som vanligt vart det sent då han repade så jag var dödstrött då han kom hem så det vart till att lägga sig på en gång ungefär. Nödvändig visit vill jag mena. Men det är alltid uppskattat med lite sovsällskap och idag har han åkt bort så vi fick passa på att umgås igår. Var mindre kul dock att jag var tvungen att lämna "up north" redan kl sex imorse för att brassa till jobbet. Älskar att lämna en varm och skön säng med en mysig människa i när man är så trött så ögonen växt ihop >.< Men men, OFF TO WORK var det bara.

Förrut var jag och hälsade på min fina mormor som jag inte träffat på hundra år, lillmomma min. Älskar henne jag. Vart bjuden på lite fika och så pratade vi lite innan jag for hem. För farmor och farfar skulle nämligen komma och kolla på lägenheten. Älskar dom också! Hehe. Älskar aaaaaalla jag.

Nej nu ni, nu ska jag fortsätta ha lite kvalitetstid med mig själv och njuta av tanken på att få sova imorgon!

Bjur på en bild på mig, lisa och mina ögonbryn ifrån Åre.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0