You oughta know.

Everytime i scratch my hands on someone else's back, i hope you feel it. can you feel it?

Tjena er. Bjöd på en liten snutt ur alanis morisettes you oughta know här ovan.

Gårdagen vart lugn. The friend ringde och ville umgås och det sa jag inte nej till. For iväg och plockade upp honom sedan for vi och handlade lite kex & ost, räkor och sånt. När vi sedan kom hem till mig badade vi lite i jacuzzin innan vi åt det vi köpt och sedan slocknade vi. Romantiskt va? Ha-ha-ha. En utomordentlig fredag iaf.

Han har nyss åkt iväg för han ska spela på opalen ikväll på rockkarusellen. Jag ska dit med Natalie & Carro och kika, sedan far jag och brudarna till stan och tar en öl på någon pub över lite skitsnack. Hur kvällen fortsätter vet jag inte, brudarna jobbar imorgon så det blir nog inget party all night lång. Inte med dom iaf :b Ska iaf sova hos mamma i stan har jag bestämt innan jag pratat med henne. Orkar inte åka till bredsand och slösa en kvarts miljon på taxi...


Undra vart min kamera är förrästen? Jag köpte ju nytt minneskort och allt till den men nu har den försvunnit här i huset. Hm. Jag glömmer alltid att ta med mig den och kommer jag väl ihåg att ta med den så glömmer jag bort att ta bilder. Nödvändigt.

Nej nu ni folket ska jag snart promenera upp till statoil där jag blir upplockad. Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0