You can be who you wanna be.

God afton!

Nu är kvällen kommen och det känns som att den här dagen har varat två dygn ungefär. Så lång har den varit! Fast det kan iofs bero på att jag varit igång sedan 07 imorse vilket jag ej är van vid.

For iaf in en repa till stan förrut. Hälsade på mammi och umgicks sedan med Lisa. Long time no see! Vi satt hos henne och såg bland annat svenska hollywoodfruar och jag säger precis som alla andra. Hur kan man INTE älska Maria Montazami? Den kvinnan är tamigfan min idol. Allt hon säger är så härligt och jag skulle gärna vilja bli hennes BFF. Älskar'na!

Well. Förrut åkte jag och pappi till Fresks och kikade på golv till mitt vardagsrum. Valde ut ett riktigt hett valnötsgolv. Mums säger jag bara, precis som Montazami om sina läppstift. Kommer bli så snyggt när det är på plats mellan dom nymålade vita väggarna och den nya fondväggen. På tal om fondväggar. Det finns så sjuuukt mycket snygga tapeter så det är ju en omöjlighet att välja? Ska ha en i köket men den tror jag att jag valt ut, där vill jag ha något enkelt och stilrent. Kollade ut en vit tapet (köket går i svart, vitt & borstat stål) med typ silver/ljusgråa mönster på.

Till vardagsrummet är jag dock i ett dilemma. Har sett en lila med massor av detaljer på men det lär man lessna på illa kvickt. Sen har jag även sett en mörkbrun med massa flashiga detaljer på. Det kanske är enklare? Hm. Åh det finns ju tusen snygga tapeter! Just nu har jag en svart/grå tapet med nå mönster på men personligen tycker jag den är ganska tråkig. Sen är golvet ljust (förmodligen plast-trä) golv, USCH! Alltså ni fattar inte att hela lägenheten kommer att bli som ny!

Jag nämnde ju tidigare att jag förmodligen skulle sälja den när den är klar eftersom jag för tillfället inte har något jobb. Var ganska bestämd för ett tag sen på att göra det men nu är jag raka motsatsen. Vill verkligen inte sälja! Självklart delvis för att lägenheten blir grymt snygg, men sen också för att jag insett att jag inte kan bo permanent med pappa + bror :b Det fungerar helt enkelt inte i längden! Jag behöver min fritid. Så jag kmr göra allt i min makt för att kunna bo kvar.

Nu ska jag sova. Ensam. Haha, nej det är inte synd om mig jag vet. Men det blir ju såklart ovant när man varit så tätt inpå varandra så länge. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0