Vilken match!

Godafton.

Har nyligen kommit hem från en hockeymatch mellan Timrå & Modo. Timrå tog hem segern, tack gud! Men fyfan vilken jävla match. Mina naglar är bortbitna pga spänning. Längtar tills på lördag då det är hemmamatch igen.

Innan matchen umgicks jag lite med min älskade mammi på stan. Vi ses inte så ofta nu för tiden då jag bor hos pappa :/ Sedan mötte jag upp Lisa och gick och tog en kaffe på coffee house innan vi gick hem till henne där jag var tills pappa plockade upp mig och vi for ut till Eon arena.

En bra dag, helt enkelt. Skönt att slippa det dåliga humöret for once!

Imorgon ska jag upp och skjutsa brorsan till sidsjön för han har friluftsdag. Pappa ska åka till Nyköping så jag står för skjutsen imorgon. Sedan ska jag väl skjutsa runt snickarn som är hemma hos mig för han ska ha massa material (han har inget körkort). Sedan på kvällen ska jag umgås med the friend är väl planerna. Vet inte vi åker till honom eller mig. Jag vill åka till mig för jag vill basta och det är alltid skönt att sova på hemmaplan. Vi får la se!

Nej, man kanske ska ta och krypa ner, fast är inte speciellt trött även fast jag var upp tidigt imorse.

Hörs bra tack hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0