Tröttare har jag varit.

Men usch så trött jag är!

Godjävlamorgon får jag väl lov att säga. Min telefon dog inatt pga batteribrist och jag hade glömt laddaren hos Lisa. Nackdelen med att ha iPhone är att nästan aldrig nån har laddare att låna ut, även om iPhone är otroligt vanligt these days. Men det jag menar är att det inte är som sony ericsson direkt, man har ju typ 10 sony ericsson laddare i ett hushåll. Men som tur var hade vi en iPhone laddare här hemma som jag fick tag i imorse. Iaf, det jag villa komma fram till var att brorsan väckte mig alldeles för tidigt för jag skulle skjutsa han till skolan. Satt rakt upp och ner i en halvtimme cirkus innan vi kunde åka... Den halvtimmen hade jag kunnat blunda om det inte vore för att telefonen valde att dö.

Kom iaf hem för en kvart sen kanske. Funderade på om jag skulle lägga mig och blunda ett slag till, men ska möta Emma runt 11 i stan så det känns halvonödigt att somna om. Ska köpa en present åt babyjasmine som fyller 1 år idag :) Lillgumman! Var inte där på barnkalaset igår, då sandras vänner kunde komma. Så jag ska dit idag istället! Det är sinnessjukt hur fort tiden går.

Hade svårt att somna inatt. Delvis för att jag sov alldeles för länge igår och delvis för att jag sov ensam. Fortfarande bortskämd med sällskap nu. När jag somnar med någon somnar jag på två sekunder även om jag inte ens är trött. Konstigt detdär, måste vara nån trygghet eller nåt sånt eller vad tror ni? Älskar när man somnar med nån framför tvn och sen vaknar man mitt i natten och kliver bara upp och slår av den och inser att man får sova många timmar till. Ja, man kan uppskatta lite här i livet. Mysigt är vad det är.

Näe nu ska jag försöka se på tv utan att somna. Höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0