There's no hiding place.

Hallå!

Jag är dålig på att uppdatera jag vet. Men har som sagt haft låtsassportlov men nu kanske det blir ändring här i bloggen. Vem vet? Jag lovar inget.

Nu är man tillbaka i "allvaret" igen. Brorsan har inte sportlov längre och inte heller the friend. Detta resulterar i att jag nu är ensam. Efter 10(!) nätter i rad av sällskap släppte jag av my friend på bussterminalen imorse. Det är många dagar det mina vänner. Men veckan har varit bra utan några som helst klagomål.

I lördags var vi alla på All stars och åskåade hockeyn. Och ja jag förmodar att ni alla vet hur den slutade :D Timrå till slutspel! Men jag kan lova er att ingen kunde andas i sista perioden. Men när signalen gick om att matchen var slut kan jag lova er att det var stående ovationer och en massa skrik på All stars. Det var skönt. Nu blir det fler hemmamatcher och nästa är redan på torsdag :) Timrå möter HV71.

Uschaligen. Har varit vaken sen 07 imorse och städat och tvättat och donat på här hemma. Har precis gjort mig i ordning litegrann men för vad kan man undra? Jag har inget på agendan idag. Ska nog till mammi senare idag för det var ett tag sen jag såg hennes nuna.

What to do...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0