The baseballs.

Woho. Timrå vann med 6-3 :D Det var på tiden tyckte jag att dom började vinna såhär i slutspel. Men än ska man ju inte ropa hej! Dom ska ju vinna 3 till för att komma vidare å om jag räknat rätt. Bra match var det iaf!

Stannade på statoil på vägen hem för jag var tvungen att köpa snus. Då var jag bara tvungen att köpa The baseballs skiva också. Älskart! Det är ju så med The baseballs, antingen hatar man dom eller så älskar man dom. Nu jävlar ska det poppas loss i bilen! Pappa hade köpt Lady Gagas skiva häromdagen också. Ja, han har bra musiksmak min faderkaka!

På tal om musik. En släkting gick bort för några dagar sedan (han var gammal). Inte så jättenära släkting, men fortfarande någon som alltid varit med på tillställningar såsom student, konfirmation osv. Så jag erbjöd mig då att sjunga på hans begravning och idag fick jag besked om att familjen jättegärna ville det. De hade inga önskemål om låtar så jag håller på att fundera ut några. Hunken ska faktiskt kompa mig på gitarr då jag tycker det blir mer personligt än när man sjunger till en orgel. Så han och jag har försökt komma överens om några fina låtar :) Bland annat Ted Gärdestads Himlen är oskyldigt blå. Den är väl fin? Jag som sa sist jag hade sjungit på begravning att jag aldrig mer skulle göra det pga att det är så känsligt och jag blir så lätt gråtfärdig, men vad gör man inte? Då var det dessutom en helt utomstående person som jag aldrig träffat och denna gång kommer halva släkten vara där. Usch, det är bara att bita ihop! Det blir fint iaf.

Jag måste sova snart för jag ska som sagt på arbetsintervju imorgonbitti. Ni får gärna hålla tummarna för mig då för jag är nervös! Varför blir jag alltid nervös över allting för? Det är negativ egenskap jag har. Okej att man blir nervös när man ska på intervju men jag är ständigt nervös.

Nej men vi får höras hörrni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0