Snart klart.

Hej på er.

Nu har jag haft bloggtorka några dagar igen. Har loggat in flera gånger och tänkt skriva men jag får inte ner nåt helt enkelt! Gör väl ett försök till då.

Idag har jag varit i lägenheten igen och plockat ut massa material & verktyg, för på måndag kommer nämligen målaren :D Åh, det går verkligen frammåt nu. Alla golv är lagda och allt grundjobb är klart. Taket i köket har vi sänkt, och spotlightsen är uppsatta och fungerar, väggarna är utslagna och gipset på plats. Bara spackel, målarfärg och två tapeter kvar. Det som fattas är en bänkskiva och vitvarorna men det går snabbt. Har kollat ut en gipsskiva som jag tror passar. Sen ska lite kakel in också när vitvarorna är insatta men det tar max en dag. Vill verkligen flytta in helst igår. Men den som väntar på något got... Väntar alltid för länge :)

Efter jag var klar med det där for jag hem till huset och bytte om och for in till stan. Hade ingen lust att gå omkring i blåkläder på staden som nån lodis. Haha. Köpte bara nya leggings och en skjorta och nu är jag hemma igen. Ska ta mig en dusch snart och göra mig i ordning sen får vi se vad kvällen bjuder på. Filmkväll tror jag?


Matchen igår tänker jag inte uttala mig om för jag är bara förbannad över den. Imorn ska vi ha revanch.

Ha en good fridaynight så hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0