Ringaling.

Hej.

Måste bara få säga att jag HATAR alla fjollprogram på tv där man ska ringa in och vinna pengar. Dom skitprogrammen går på alla kanaler hela dagarna ungefär. Idioti.

Intervjun igår gick ganska bra tror jag. Vi får väl se, var många sökande. Men det var ju kul att få komma på intervju iaf, det betyder ju att man åtminstonde är lite intressant. Eller? Får besked nästa vecka om jobbet iaf.

Igårkväll var jag på Waynes med Lisa och tog en fika. Satt och surrade i vanlig ordning. Alltid samma samtalsämnen, eller hur Lisa? ;b höhö. Men vad gör man. Vi ska ses även tonight. Efter fikat igår plockade jag upp Hunken och då for vi och hyrde film som vi såg hemma hos mig. Ingen vidare film om jag får säga det själv men den gick ju att titta på iaf. Efter den så somnade vi rätt snabbt.

Klev upp runt 8 imorse för att skjutsa Hunken till bussen och brorsan till skolan. Ser ni ett mönster? Haha. Det är inte helt sällsynt att jag gör det. Men då kommer man ju upp i tid iaf. Pappa har åkt iväg till Sthlm, för att sedan åka vidare till Karlstad och sist till Oslo. Farmor & farfar ska vara här tills på fredag pga det så slipper jag ha eget ansvar över brodern. Har ju ett liv jag å.

Förrästen var jag och köpte tapeter igår. Fybubblan vad svårt det är att välja! Hade med mig Sandra som stöd, hehe. Kökstapeten hade jag kikat på ett bra tag så den fick det bli utan tvekan. Men fondväggen till vardagsrummet var ett rent helvete att välja ut. Hade spanat in en brun med lite annorlunda mönster på och den fanns dessutom i lager! Men sandra var lite tveksam på den så jag frågade han som jobbade där om han trodde den skulle passa till golvet och han var liiiite tveksam han också så då vart det en annan som sandra spanade in ;b En svart med guld-detaljer i. Det blir nog bra tillslut! I helgen åker köksinredningen in och snart åker jag också in förhoppningsvis :D WOHO.

Nej nu ska jag försöka se om alla ringaling program är slut och kolla om det är nåt annat att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0