I would die in exastacy.

Hej på er. Varning för jävligt långt inlägg pga uppehåll.

Nu var det ett jävla bra tag sen va? Jag har inte suttit vid en dator sen jag vet inte när. Åtminstonde inte längre stunder. Jag har nämligen haft "sportlov" även fast jag är arbetslös.

I fredags satt jag hemma med pappa och brorsan till en början. Sedan kom faktiskt min mamma & hennes karl (här i släkten är vi öppna) och strax därefter the friend. Vi drack öl och härjade. My friend stod för gitarrspelet och jag och mamma för sången. Trevlig kväll måste jag verkligen säga!

I lördags, då var det hockey igen. Timrå mötte, hm, brynäs om jag inte minns fel? Jo, så var det nog. Inte så rolig match men det dög. Pappa & the friend (måste komma på ett nytt namn på the friend för det låter så löjligt att skriva så, men här avslöjas inget) satt och drack irish coffee i sista perioden så dom var lagomt surriga när jag och brorsan kom tillbaka.

Dom tyckte vi skulle gå på Bishop och dricka gin & tonic och snäll som jag är så skjutade jag dit dom och väntade medans dom drack sina GT:s och pratade om livet i djuphet. Hahah.

När jag tillslut kom hem gick my friend och sved om och likaså jag. Sedan for jag ut till Långsjön där Lisa, Linda, Jennie, Lillemor & Bullen befann sig. Satt och surrade med dom ett tag innan jag hängde på brudarna till krogen. Återigen en nykter kväll för min del, tråkigt men sant. Skjutsade folket på max och for sedan och plockade upp the friend och for hem och somnade rakt av.

I söndags for vi + pappa och broder till All stars och käkade lunch/middag innan vi packade ihop oss och for ut till björkön för att ha sportlov. Heuheu. Inklusive katten. Där spenderade vi 3 nätter. Riktigt skönt. Har inte sovit och vilat så mycket som vi gjorde under dom dagarna, men ändå var man trött kontsant. Haha, konstigt detdär. Jag, the friend, brorsan och hans kompis Joel var ute på några skoterturer. Grillade även korv mitt ute på en ö. Mysigt!

Igår kom vi hem och då gick jag and my friend på bio. Såg Avatar. Har varit riktigt skeptisk till den filmen och inte tänkt se den alls eftersom jag bokstavligt talat hatar äventyr/science fiction i alla dess former. Och ja, visst var filmen bra, men eftersom jag inte tycker om genren så tycker jag inte den är lika bra som alla andra tycker, dvs fantastisk. Men jag förstår er som tycker det! Jag kunde dock inte hålla mig för skratt åt alla konstiga detaljer :b Men men, smaken är som baken!

Idag har jag skjutsat lite material och lämnat in lite papper osv. Ska snart måla på mig ansiktet för ikväll är det hockey igen. Timrå möter djurgården. Sista hemmamatchen vankas. Idag ska vi väl alla försöka hålla oss uppe på läktarn i alla 3 perioder och inte i baren.

Har ni orkat läsa hit giver jag er diplom. Emma vet jag har gjort det iaf. Hej Emma.


Kommentarer
Postat av: mammilito.

fan va rolig du är.Du kan skriva du gull höna.direkt från hjärtat.rakt på.Inga jävla beskrivningar om hur man har tränat för dagen eller mixat en sallad med kärlek å mys å fjan t å fan vet va.tack för kaffet.

2010-03-11 @ 23:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0