Hunken?

God dag!

Jag är trött men det är väl ingen nyhet? Klev upp runt halv åtta imorse för att i vanlig ordning på måndagar skjutsa the friend till bussen. Förrästen så hade jag och the friend en diskussion igår om vad jag ska kalla honom i bloggen, jag tycker som sagt att "the friend" låter alldeles för fjolligt. Mr. X var ett förslag men det låter så klyschigt. Han tyckte jag kunde kalla han för "Hunken" och så får det bli (; HAHA. Så from now on kallar vi the friend för Hunken.

Iaf, helgen. I fredags såg ni att jag hämtade honom innan vi for hem hit och hade mys bara. På lördagen var jag också som sagt och kollade när han och hans band spelade. Duktiga var dom :) Sedan for jag med Natalie & Carro på All stars och käkade där och drack bärs. Surrade i käften på varandra gjorde vi också såklart. Dom skulle ju upp och jobba i söndags så lagom till dom gick hem kom Lisa och gänget dit. Så jag hängde med dom resten av kvällen... Jag gav dock upp vid 02 för jag kände mig trött och hade varit där så pass länge.

 

For hem till mammi gjorde jag. Satt med henne under fläkten och surrade om livets goda och mindre goda ting ett tag. Sedan ringde Hunken och ville komma så tillslut satt vi alla tre där och pratade innan jag och han intog soffan (som egentligen inte är anpassad för två) och slocknade på två röda. Man får verkligen se till att vända sig exakt samtidigt i den soffan för bred är den inte.


Vaknade rätt sent igår, runt halv ett tror jag, och soffan klev vi nog inte ur förrän vid femtiden, heuheu. Jag och Hunken for bort till min lägenhet och täckte golven där för målaren. Inget jag rekommenderar er att göra på bakisdagar. Sedan for vi iaf på blåkina och käkade middag innan vi for hem till mig och sov. Trevligt värre!


Hade tänkt gå och lägga mig nån timme när jag hade skjutsat han imorse men det blev som aldrig av. Tur kanske så man är trött ikväll? Måste iaf till min gamla skola Hedbergska och hämta betygskopior som jag ska ha med mig på en arbetsintervju imorgon. Usch, jag är nervös. Hatar verkligen att gå på arbetsintervjuer men det måste ju göras om man ska få någe jobb.


Hockey är det ikväll också och det är hemmamatch så ni vet att jag befinner mig på Eon arena ikväll. FAN ta dom om dom inte vinner idag. Då är det ju nästnintill kört.

Puss och kram, cykelram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0