Haru nå karra?

Tjena er.

Drar av ett till inlägg såhär i nattmörkret.

Matchen då? Fyfan. Den slutade oavgjort och var så jävla spännande. Kunde inte den där pucken som hamnade på mållinjen i sudden fått blivit ett mål då? ICKE. Men men, det blev ju en pinne iaf. Och modo förlorade. På lördag kan jag lova er att jag sitter bänkad framför tvn. Då är det nämligen den avgörande matchen mellan Timrå & Luleå, vinner Timrå går dom till slutspel. Ah, jag måste ta på mig handskar annars kommer jag bita av mig hela händerna. Varför har jag inte börjat gå på hockey tidigare?

Vi hade iaf två platser över till hockeyn idag då pappa & brorsan ej skulle med. Så jag drog av en facebookstatus och frågade om någon ville hänga med så Amanda hängde med mig och en kompis till the friend också.

När jag and my friend kom hem hyrde vi en film, allt för min dotter, som nyss vart slut. My friend somnade GIVETVIS efter halva filmen men blir man förvånad? Nee.

Nu ska jag knoppa, hörs hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0