En tanke utan harm.

Hej på er.

Som ni såg förrut började dagen bra med beskedet om att jag fått jobb. Känns underbart! Ska dit imorgon på första introduktionsträffen. Det är på eniro 118 118 jag ska jobba, nummerupplysningen som ni alla förmodligen vet. Är ju van att besvara samtal sen tidigare så jag tror jag kan trivas :) Nästa tisdag börjar utbildningen.

Var iaf till Sandra & Jasmine och lämnade en present. Men givetvis hade hon redan fått en sån, typiskt! Men men, jag var glad att träffa den lilla sötnöten ändå. Och inte nog med det! Evelina fick sin lilla prinsessa idag också! Komiskt va? Hehe. Och emma fick för bara 2 månader sen. Bara jag kvar, haha! Men det lär dröja.

När jag varit där ett tag for jag till mammi. Hon hjälpte mig att slinga håret ljusare och det vart bra. En eller två slingningar till så blir det perfa. Har haft sån beslutsångest ang. hårfärgen men tänkte att det är lättare att slinga det nu när jag inte har färgat det på så länge än att jag färgar det mörkt och försöker ge mig på en slingning senare. Lättare om jag ångrar mig nu so to say.

Nu är jag hemma. Tanken var att möta upp flickorna i stan efter clubkvällen på MUS men jag örsk int. Ska upp tidigt imorgon och dona med saker innan jag ska på detdär mötet. Förlåt flickor!

Här kommer en låt iaf som troligtvis jag & hunken kommer sjunga och spela på begravningen som äger rum den 16e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0