Terror på elmstreet.

Hej hopp!

Se på fan, en uppdatering ifrån min sida.

Vad har hänt sedan sist? Hm, inte så värst mycket skulle jag tippa på. Var iaf iväg på grillfesten i lördags och det var mycket trevligt :-) Och jag var sober, drack några 3,5or (HAAAAAAAHA) bara för att socialdricka och rundade av vid 12. Då var tanken att jag skulle gå hem och nanna. Dock var det en rent utav helvetisk natt som jag aldrig mer vill uppleva. Somnade en timme mellan 2 och 3 men sen var jag klarvaken och kunde verkligen inte somna om. Hade ont i magen, mådde illa, var täppt i näsan och hade huvudvärk. TOPNOTCH! Sen var skallen full utav en massa skit-tankar som vanligt. MR kom iaf vid 6-snåret och gjorde mig sällis och sen skulle jag upp och jobba vid 9. Underbart...

Anywho. Jobbade kort dag som jag skrev så när jag kom hem kröp jag ner next to him och powernapade ett tag innan vi klev upp och for iväg till söndagsgänget enligt rutin. Det vart en glass i hamnen innan vi fick nåt ryck och åkte upp på södra och gick björnstigen. Jävla värdelös stig alltså. Den var rolig då man var yngre men nu vettefan. Var ju bara en massa klätterrep hela stigen och hur roligt är det... Vi fick en ny idé om att åka upp på norra berget och grilla hamburgare and so we did. DET däremot var mycket trevligare och mysigt var det också såklart. Satt där ett bra tag och surrade in på småtimmarna... Efter det for vi alla till var och sig, eller ja, jag och MR for hem till mig och slog på en film. Jag lyckades hålla mig vaken den men då vi slog på den andra hade jag somnat innan introt var över. Hur skönt det var går inte att förklara.

Igår, måndag, var det jobb på agendan igen och idag har jag haft min första lediga dag sen förra onsdagen om jag inte minns helt fel. For up north igårkväll och hängde med MR där och idag for vi ner hit igen och tja, vad har vi gjort? Jo vi var ute till min pappi för han fyller år idag, där vart vi bjuden på bananza-tårta, enda tårtan som är god. Och nu på kvällningen har vi varit på bio med en del av söndagsgänget, vi såg terror på elmstreet och den var äcklig. Jag har inte ens sett dom gamla versionerna :-P Hua hua, så nu ska vi styra upp terror på elmstreet maraton någon kväll så jag får se resten.

Kom hem vid 23 och då gjorde vi i ordning mat. Fin middagstid :-) Men var mest för att jag ska ha någon matlåda tills imorgon. Kyckling, potatis och rotsaker i ugn och en egengjord sås av mig. Mums vart det iaf.

MR sitter och spelar tv-spel och jag sitter här. Jag ska nog ta och krypa ner i mjukbädden för att slippa vakna som en zombie imorgon. Är ledig i helgen men det blir nog inget storslaget skulle jag tro. Eventuellt att Matilda my soulmate skulle komma ner, måste nog ta å ringa henne imorgon och höra hur det blir.

Godnatt.

EMMA MARIA STRANDH:
Jag läste ditt sms när jag körde bil så jag glömde svara och orkar inte gräva fram mobilen nu. Solly! Iaf, jag har inte fått schema för den 3e juli än och lär nog inte få det förrns om nån vecka ;s Men jag befarar att jag jobbar då för vi jobbar varannan helg och jag är ledig helgen innan. MEN det finns ganska stora möjligheter att jag kan byta med någon eller att jag jobbar kort dag eller liknande. Så det är ej kört. För jag vill såklart sjunga! Men vilken tid var det det började? Kan se om jag kan skicka mail till schemaläggarna och se på ett ungefär när schemat publiceras. (Försökte kommentera i din blogg men jag tror ej det funkade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0