Sommar.

Hej på er människor, long time no see as usual!

Men jag har insett att bloggen kommer att hamna rejält åt sidan nu i sommar. Finns så mycket annat att prioritera. Jag tror ingen kommer att sakna mig dock. Har ju inte jordens mest intressanta blogg utan jag skriver enbart det som faller mig in!

Sen senast har jag i alla fall hunnit med ett 25-års firande av en kär vän, jag & det såkallade "söndagsgänget", dvs jag + mina 4 söndagskompisar, har bowlat. Jag och halva söndagsgänget har fiskat. Och sen har jag och the famous MR varit på norra och glassat (icke att förglömma att jag höll på att trampa på en ORM!). Självklart har jag också jobbat. Igår skrev jag kontrakt på 100 % så nu blir det minimalt med fritid.

Faktiskt så jobbar jag denna helg också vilket ogillas enormt iom det vackra vädret. Så igår var det en lugn afton borta på sveahaket med Lisa & Linda framför filmen "Dear John". En underbar film som rekommenderas starkt! Älskar ni the notebook kommer ni att älska denna också. Åh så fin :') Efter den satt vi och surrade en massa in på småtimmarna... Vart inte många timmars sömn inatt men var ju åtminstonde inte bakis imorse.

Jobbade mellan 09 och 13:30 idag så det var en kort dag. Imorgon jobbar jag bara 3(!!!) timmar mellan 09:30 och 12:30. Lite onödigt känner jag och timmarna hade gärna fått förskjutits lite så jag hade kunnat vina lite ikväll eftersom jag är bjuden på grillfest uppe på brädis (läs: brädgatan) tillsammans med ett sjuhelsikes gäng, söndagsgänget inräknat. Visst hade jag kunnat stå ut med att vara trött imorgon under dom få arbetstimmarna men jag vågar inte ta bilen på morgonkröken där om jag druckit. Och jag vet att jag kommer vara alldeles för trött för att gå... Ilandsproblem. Haha.

Men jag ska nog upp dit en sväng iaf och grilla med dem. Är ju alldeles för fint väder att slösa bort framför tvn och ensam har jag ingen lust att vara! Och eftersom jag vet att det kommer bli gitarrspel och sång så lockar det ännu mer (; Haha! Dock inte lika roligt när man är nykter men what to do! Kanske slinker ner ETT glas vin iaf. Huhuhu. Vet hur det är jag...

Anyways, nu har ni fått en liten uppdatering ur mitt liv och jag vet ej när jag återkommer! Imorgon eller kanske om tre månader. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0