you got me on my knees.

Hej på er.

Jag var en glad människa idag. Alldeles till för en stund sen. From very good, to very bad skulle man kunna uttrycka det.

Jag har nämligen slarvat bort en plånbok och en snusdosa på en bussfärd mellan Härnta och Sundsvall. Förstår ni hur surt det känns? Jag hoppas innerligt att jag får tillbaka plånboken. Tänkte att någon vänlig själ som hittar den kanske kan kolla upp mitt nummer eftersom namnet står på körkortet, men sedan kom jag på att mitt nummer inte ligger ute på nummerupplysningen. Men jag ska försöka få tag i bussbolaget (vilket det nu var?) imorgon. Hoppas förfan att jag inte har tappat den när jag gick hem från busstationen iaf.

Precis när jag kommit över att jag tappat plånboken så tänkte jag såhär "Ja, men en positiv sak i det hela är väl att jag iaf köpte snus innan jag åkte för annars blir jag ju en satmara imorgonbitti och kan då inte heller köpa ny snus." Och precis när den tanken slog mig så upptäckte jag till min stora jävla förvåning att även snusdosan var borta :( HUR MYCKET OTUR KAN MAN? Inom loppet av 45 minuter. Fan fan fan fan faaaaaaaan...

Jaja. Har iaf haft ett bra dygn och det är ju tur det. Har bara umgåts och sett film och myst på vilket man kan behöva göra ibland! Nu är det dock inte roligt längre. Jag har som sagt blivit bortskämd med sällskap så mycket på senaste tiden så jag tycker jag är ensammast i världen om jag sover ensam en natt. Hehe! Men nu börjar ju folk jobba och gå i skolan efter julledighet så det är väl inte så konstigt.

Nu ska jag försöka sova även fast jag är riktigt upprörd och annat. Ahhh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0