Wii.

Hej hopp.

Igår vart det party med flickorna. Vi var en hel drös med brudar i min lilla etta innan vi for ner på staden. Det kunde vi ju ha skippat kan jag säga! Jag har då aldrig på mina 3 år som myndig sett så lite folk på Sundsvalls krogar. Det var verkligen stendött. Först var vi på memento där det ändå alltid brukar vara lite people men där var det ju först och främst översvämning från killarnas toalett, så det rann vatten ut i hela entrén, mysigt. Och sen för det andra stod det totalt 3 personer på dansgolvet. Woho. Vi styrde vidare mot Oscar och där var det inte heller många människor.

Visserligen är det väl känt att man inte ska gå ut på fredagar om man vill se folk men detta tog priset. Det beror väl på att det är januari och många har väl inte pengar efter jul och sen är det ju veckan innan löning. Inräknat mig själv. Men ja... Vi flickor hade iaf trevligt med varandra och musiken var ju bra iaf :) Så vi dansade loss lite innan det vart fyllekäk, som jag inte har käkat på tusen år? Haha. Innan vi fick skjuts hem till var och en. Trots den obefintliga folkmassan så är kvällen helt klart godkänd.

Idag har jag haft en huvudvärk som heter duga. Och ingen alvedon hade jag så jag har grinat halva förmiddagen. Men sen fick jag nog och grävde fram några så kallade mirakelpiller från thailand och tro det eller ej, men nu är jag som ny! Har fräschat till mig med ny makeup och nytt hår och ska snart ta bussen bort till sveahaket där brudarna är, och där blir det lördagsmys med Wii och balanceboard :D Testade det första gången sist jag var hos Lisa och jag skrattade så tårarna sprutade, speciellt när jag skulle "flyga". Hahah... Jaja, det måste upplevas.

Nu ska jag packa ihop det jag behöver och sedan begé mig. Ha en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0