Who's bad?

Hejsan mitt i natten.

Jag får blogga mitt i natten för jag har sovmorgon idag (klockan är efter tolv). Egentligen vore det ju smart att lägga sig i tid när man väl har sovmorgon för då får man ju sova många timmar och är utvilad. Men jag är lite knäpp så jag tycker att man får vara vaken sent när man kan! Jag är ju trots allt nattmänniska. Men ska iaf alldeles strax sova då jag har lite saker att dona med innan jobbet imorgon.

Dagen har iaf varit helt ok. Var sjukligt jävla trött imorse när klockan skrek "kliv upp nu din fa-an, kliv upp nu din fa-an", det kändes iaf som att den skrek så men det var nog bara min irritation som upplevde det så. Det var kolsvart ute och rummet var kolsvart men upp skulle man. Ögonen var lika stora som pisshål i snön. Men det var ju bara att härda. Till jobbet kom jag och piggnade till så småningom.

När jag slutade vid 17 mötte jag upp Natalie på stan och vi drog en fika. Sedan gick vi upp till henne och fortsatte surra till kl 21 ungefär då jag vandrade hemöver i helveteskylan. Öronen var förfrusna när jag nådde slutdestination = hemmet.

Har städat lite och plockat ihop sedan jag kom hem. Suttit framför denna apparat och sådant. Skönt ändå att slippa känna press på att man ska upp i ottan. Ska upp vid 10 ungefär så det är nog lugnt, även om jag är jordens mest morgontrötta individ!

Imorgon slutar jag förjävla sent närmare bestämt kl 21:15 och då ska jag åka på upptäcksfärd. Haha. Är ju ledig på onsdag som alla andra så det är skönt. Folk ville gå ut imorgon eller dricka glögg men jag pallar verkligen inte. Hujeda mig!

Anyways, nu ska jag sova även om det kommer bli en omöjlighet eftersom jag druckit en miljon koppar kaffe idag. Bra där.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0