Tvåtusentio.

Hej, det var ett tag sen. Förra året närmare bestämt, "haha".

Nu börjar allvaret igen. Fast jag jobbar nu måndag-söndag med onsdagen ledig. Sen är jag arbetslös igen. Inte så roligt men vad ska man göra?

Det har varit några galna dagar sen julafton måste jag säga. Juldagen spenderades ju på jops och det var roligt. På annandagen låg jag som en klubbad säl hos Lisa om jag inte minns helt fel? Tog det jävligt passivt iaf.

Sedan nyår. Bella kom hit från ljusdal. Trerätters middag hos Lisa med brudar och sedan for vi till Granlo på hemmafest. Helt okej nyår då jag inte hade några som helst förväntningar.

Nyårsdagen var inte en bakisdag konstigt nog. Jag och Bella spenderade större delen av dagen hos mig innan vi for bort till Lisa för lite surr om hur aftonen varit.

Igår klev vi på igen. Peppade som aldrig förr. Återigen förkrök hos Lisa innan stadens krogar intogs. Idag däremot kan jag helt ärligt säga att jag aldrig någonsin i mitt 21-åriga liv har mått sämre. Och det beror med största sannolikhet på att jag åt alldels för dåligt igår innan vinflaskan tömdes. Jag har legat i min säng exakt hela dagen och inte kunnat röra en fena för då har det varit som att någon kastat berg i pannan på mig eller som att hela världen åkte karusell. Men men, man lär sig av sina misstag!

Nu blir det lugnt ett tag framöver. Jag jobbar ju nästa helg och det är nog bara bra.

Nu är jag ensam iaf. Har haft sällskap ända sedan förra måndagen men nu är jag mrs. lonely ;o Känns skönt på ett sätt men samtidigt är det alltid mysigt med sällskap.

Nu ska jag sova för imorgon vankas det jobb kl 08:15.

Godnatt och god fortsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0