Think twice, that's my only advice.

God dag!

Fy bubblan vad dåligt jag mår >_<

Har ju haft en förkylning som pågått en längre tid men den har aldrig brutit ut helhjärtat så att säga. Bara smygit. Hostan har jag ju haft sjukt länge nu. Men jag kan säga att nu har det brutit ut totalt. Minsta lilla rörelse gör så att jag blir helt slut. Har fått haft fönstren öppna här hemma för det blir så varmt på en gång. Ah, fy! Min frukost fick bli två ipren och lite otrivin. Jobbigt är det iaf...

Trots att jag knappt orkar röra mig så ska jag ändå åka ut till pappa och fixa lite. Ska även få låna en bil tror jag så det känns skönt. Var ett tag sen jag hade bil nu. Ska nog ha den till på torsdag iaf!

Åh jag är så trött så jag orkar inte hålla ögonen öppna även fast jag har sovit många timmar inatt. Bleh.

Tyck synd om mig dåååå. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0