... Så frälst av den farliga branten

Jag liksom föll över kanten.

Hej mina vänner och mina ovänner.

Imorse fick jag känna på en trötthet som inte var utav denna värld. Jag tror aldrig jag upplevt en sån fruktansvärt tung morgon som denna. No words can describe it. Tog mig upp tillslut iaf, en sisådär 15 minuter innan jag var tvungen att kila. Återigen såg man ut som en sjöhäxa dagen till ära.

När jag kom fram till jobbet däremot hade jag fått mail av schemaläggaren att jag får en fripassdag imorgon fredag och en på söndag om jag vill. Det är ju så att om man jobbar helg har man en fripassdag veckan innan och en efter, rimligt nog. Jag hade dock inte fått någon utan var ledig precis som alla andra i onsdags eftersom det var röd dag och det gällre inte som fripassdag. Så jag är alltså ledig imorgon! Men jag valde att inte ta ut nåt fripass på söndag eftersom att det ändå är min sista dag. Jaha, tänker ni, varför jobbar du inte fredag också då? Näe, för att en fripassdag betyder betald ledighet och jag vore väl dum om jag inte utnyttjade det? Haha. Nej men seriöst, rätt ska fan vara rätt. Jag tillåter mig inte utnyttjas bara för att jag är timvikare ;p

Tänkte iaf försöka kliva upp i normal tid och dra en repa på stan. Skulle behöva inhandla lite baskläder för mina presentkort jag fick i julklapp/födelsedagspresent.

Anywo. Har bara tagit det lugnt ikväll. Jobbat med lite pappersarbete som pappa var förbi med. Lagat middag, tändt ljus och bara njutit för mig själv. Delvis iaf.

Förrästen, någon som har lust att dunka mitt huvud i en betongvägg så jag vaknar upp och inser vadfan jag håller på med? Bratackhej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0