Rubrikjävel.

Hej.

Sovit gott? Ej jag. Släckte ner allt vid 23 eftersom jag var dödstrött. Kunde dock ej somna utan hamnade bara i en dvala hela tiden och drömde sjuka drömmar, sen vaknade jag och hade ont i varenda kroppsdel och feber. Så pågick det till kl 04 imorse och då fick jag nog och klev upp ett tag. Svalde några piller i hopp om att det skulle bli bättre och drack några liter vatten, gick på toa osv. Har ju glömt min ipren-låda hos en vän så jag var måttligt less igår.

Tillslut lyckades det bli lite bättre så jag fick sova lite. Men sov fortfarande oroligt. Kunde inte ringa vårdcentralen idag heller för jag har ingen bil än och det är ju ute i njurunda. Om 45 min kommer Natalie och ska skjutsa ut mig + katt och massa packning till pappa. Tack för det! Har som ingen lust att ta bussen ut till han först och sen hämta bilen och åka tillbaka till stan och ja allt. Tydligen har jag lyckats smitta ner han också så han mår ungefär lika bra som jag. Förlåt.

Känns lite jobbigt att flytta och dona men jag trivs ju där så det ska nog gå bra. Har ju källaren all by myself. Guldläge. Svalt, stor säng, stor tv, eget badrum osv. Kan egentligen inte klaga alls. Förrutom att jag kommer bli mörkrädd som en dåre, haha. Tur jag har kissen min :)

Nej men vi hörs senare kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0