Kakel.

Hej på er.

Fredagskvällen var trevlig i överlag. Var grymme skönt att ta det lugnt vill jag lova & på lördagen softade vi oss igenom hela dagen innan vi åkte till Sundsvall vid 19-tiden.

Jag var bjuden till Natalie för lite chill och vin. Var tveksam till en början då jag fortfarande är dödligt sjuk men jag tänkte trotsa det, så jag for dit. Fick i mig två glas 7 % vin och kände redan då att febern började krypa på, men jag gav mig inte! Hängde med brudarna och grabbarna ner på kåren där det var gratis inträde och gratis bar för oss. Men jag tog det lugnt.

Vi entrade dansgolvet där det var fullpackat av hawaii-klädda människor eftersom det var Hawaii tema. Jag orkade dansa några låtar sen fick jag en svimningskänsla så jag gick och tog luft ett tag. Vid 2 tiden då det stängde gick vi på aveny och där träffade jag upp lisa och gänget. Var där max en kvart sen tog jag en promenad hem. Skönt att vara hemma i tid, nykter dessutom.

Pappa skulle hämta mig vid 12 imorse för vi skulle ut till K-rauta och kolla på kakel till badrummet. Sov verkligen som en skata inatt då jag hade feberfrossa omvartannat. Inte okej. Så jag var trött... Kakel hittade vi iaf. Trodde jag skulle flytta ut till pappa idag men det blir imorgon så det är skönt. Orkar verkligen inte hålla på packa och dona idag när jag mår som jag gör. Till råga på allt har jag fått väldigt ont i halsen nu också, plus febern då. Normalt sätt brukar man väl bli bättre med tiden och inte sämre? Fast jag får nog skylla mig själv som inte har nerver nog att bara sitta inne och kurera mig. Men jag har ju ändå inte gjort några kraftansträngningar här i veckan tycker jag?

Aja, imorgon får jag förhoppningsvis tid hos en läkare som kan ge mig pencilin eller nåt liknande bra. Jag känner att det här med att hosta tills jag spyr börjar bli tröttsamt.

Vi hörs.

My pain, your thrill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0