In the basement, running running...

God afton!

Duktig jag har blivit på att blogga! Dock om mindre viktiga ting men ändå. Man ska vara glad för det lilla.

Nu är jag iaf utflyttad till pappa & det gick smärtfritt. Tusen tack igen, natalie, för skjutsen! Katten trivs som attan och det kan jag förstå, han är ju van att springa omkring på 35 kvadrat men nu har han närmare 500 att spatsera runt och utforska på, hihi. Sötnöt! Jag blir så glad i hjärtat (hur fjantigt det än låter) när jag ser att mitt lilla gosdjur mår bra.

Pappa och jag har iaf legat som två avdankade jävlar i vardagsrummet. Båda har gnällt över diverse smärtor och samtidigt har vi haft zapp-maraton på tvn. Farmor & farfar kom förbi med lite smått och gott då ingen av oss orkade röra oss ur fläcken. Haha, som två barn. Och ni vet ju hur karlar blir när dom är sjuka? ;b

Har iaf haft en riktigt skön kväll och jag hoppas jag får sova inatt. Natten som var, var den värsta jag upplevt någonsin. På riktigt. Men nu känner jag mig, peppar peppar, rätt så "kry" i kroppen och jag tog temp nyss och hade ingen feber. Det som är jobbigt dock är ju hostan plus att det känns som att jag tuggat taggtråd. Sitter och tuggar halstablett nu i hopp om att det ska bedövas lite och sen har jag tvingat i mig 2 alvedon. Är det bara jag som seriöst kexar när jag ska svälja tabletter? Eller jag vet att många har svårt att göra det men mina fastnar ALLTID i halsen så jag får panik och börjar grina och hulka. Därför köper jag alltid ipren för dom har en hal yta som är lättare att svälja.

Men fyfan vad jag snackar gojja nu. Nu är jag iaf nere i källaren där jag bor och har det faktiskt ganska bra! Måste erkänna att jag är himlans mörkrädd men jag har ju mjukdjuret (katten) så jag hoppas jag inte blir allt för rädd. Pappa & brorsan är ju hela två våningar ovanför mig så jag hinner ju inte direkt kubba dit om jag är på g att bli mördad.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0