Honey, i'm home!

Tjoho!

Nu är jag hemma i hemmet igen. Känns tråkigt på ett sätt men skönt på ett annat! Det är väl alltid roligt att vara på bortaplan, åtminstonde för ett par dagar. Sen i söndags har jag alltså vistas på annan ort men mer än så skiter jag i att säga. Det är inget märkvärdigt ändå.

Katten vart iaf glad att se mig men just nu löper han amok. Han har varit lugn som ett ljus ända tills nu när jag tänkte sova? Hm. Det är väl typiskt det...

Imorgon måste jag ordna upp lite saker, bland annat ringa vårdcentralen för den här jäkla hostan som bara går mot det värre. Alla i min umgängeskrets verkar ha hosta så det är ju nåt som smittar tror jag. Inte trevligt iaf. Som tur är *peppar peppar* så är det inget som håller mig vaken om nätterna. Men dagarna börjar ju med attacker och sen fortlöper det... God damn.

Näe ni folket nu ska jag sova och bre ut mig över min säng bäst fan jag vill ;b Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0