Hit me with your rhytm.

Godkväll.

Inte speciellt givande dag har jag haft men den dög.
Var ner en sväng och surrade med Lisa på staden och därefter gick jag hem i kylan och sen dess har jag suttit här. Kewl.

Det är bara crap på tvn men vad kan man göra åt det? Snusen är slut och jag hatar det. Hela tiden när jag var på stan tänkte jag att jag måste komma ihåg att köpa snus innan jag går hem men ni ser hur det gick. Out of my mind!
Det är så jävla typiskt mig. Och jag har verkligen ingen lust att gå ut i kylan heller. OKQ8 ligger ju inte runt hörnet direkt. Får snällt vänta tills imorgon. Gaahh.

Känner mig ganska likgiltig idag. Känner att jag inte orkar engagera mig minsta lilla. Varför ska jag göra det för? Det är sällan man får lön för mödan om man säger så. Skitsamma...

Nä nu skiter jag i detta. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0