He brings me coffee in my favourite cup!

Hej på er.

(varning för gnällkärring, igen)

Denna fröken Lina mår fortfarande inte kalas. Det är bara en stor nedförsbacke och det börjar bli påfrestande som satan. Hela kroppen används ju till att hosta så jag får huvudvärk och blir helt slut. Tappar luften gör jag också. Imorgon ska jag banne mig ringa vårdcentralen. Drar mig för att göra det då jag sällan fått ett bra bemötande från dem! Men såhär får det inte fortsätta. Nu har jag börjat hosta på natten också, det gjorde jag inte för en vecka sen... Tänk om det är nåt farligt? Typ lunginflammation? Neee.

Igår var jag up north och umgicks med en vän. Lär inte ha varit världens trevligaste sällskap men vad gör man? Min vän har också hosta men dock inte lika kiknande som jag. Äsch, det var mysigt mellan hostattackerna iaf :) Dessvärre var jag tvungen att återvända hem redan idag pga att jag skulle lämna tillbaka bilen. Och det var INTE roligt att köra ska jag säga er, för lysena på bilen var talanglösa.

Åh jag har sjukt ont i huvet och är svintrött men jag vet att jag inte kommer kunna somna så det är ingen idé att försöka.

Nej nu ska jag sluta tycka synd om mig själv för det finns dom som har det bra mycket jävligare. Men ni vet hur man blir! Frustrerad.

Tjingeling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0