Fluss.

Hejsan.

Sjuklingen is still speaking. Natten gick relativt bra men inte perfekt. Har ju fått så ont i halsen nu så jag kan inte svälja eller något. Det verkar som att det kan vara halsfluss för jag har samma symptom sen också vita prickar på halsmandlarna och svullen. Uscha! Men imorgon ska jag äntligen få träffa läkare iaf :-) Jag hoppas jag inte får nån jäkla coccilana eller nåt sånt där slemlösande utan jag vill verkligen ha pencillin eller något som får bort bakterierna ur kroppen och inte bara dämpar. Vi får se hur det går! Lär nog bli ruinerad på kuppen.

Var iaf in på apoteket idag för jag skulle köpa nåt som lindrar halsen tills vidare. Köpte sån där mucoangin(?) som apotekaren rekommenderade för den skulle bedöva. Jo visst fan bedövade den, hela munnen utom halsen :b Är det inte typiskt? Antar att man måste ha själva sugtabletten så långt ner i halsen som möjligt men hur lätt är det? Kändes iaf som att jag hade varit hos tandläkaren och fått sån bedövning.

Vill verkligen bara bli frisk nu. Det skulle kännas som en pånytt-födelse, haha. Har ingen matlust heller alls så man tappar ju energi. Jaja, imorgon får jag svar på vad det är för fel iaf.

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0