Chillout.

Nej, inte som i vinet.

God dagens!
Vaknade runt 10 imorse av att pappa och Daniel kom instampandes i min apartamento. Badrummet ska nämligen renoveras nästa vecka så de skulle mäta och dona. Men det finns väl inget värre än när det kommer folk när man ligger och sover? Hujeda mig. Ring och varna är ett tips.

Det blir iaf så att jag flyttar ut till pappa på söndag och bor där i veckan eftersom det kommer ta ungefär en vecka med badrummet. Men fint kommer det bli. Får se om de tar köket direkt också för det är också i stort behov av en renovering.

Ringde iaf vårdcentralen nyss, eller ja dom ringde upp som dom alltid gör. Det fanns en akuttid nu mellan 13 & 14 men eftersom jag är skriven hos njurundas vårdcentral och befinner mig i stan och klockan var prick 13 när jag pratade med tanten så fanns det inte en sportslig att jag skulle hinna in. Jävla skit säger jag bara. Så jag skulle ringa in på måndagmorgon och begära en akuttid då. Får se hur helgen artar sig säger jag! Får ju verkligen inte sova djupt på nätterna utan ligger bara i en slags dvala och väntar på att få en hostattack.

Håller iaf på att tvätta just nu. Är klar med det runt 16:30 och då ska jag begé mig bort till Natalie för lite mys där ikväll. Middag & Let's dance sounds like a great plan. Orkar inte göra annat ändå! Hade tänkt gå ut imorgon men det går ju inte med denna hosta, så vi får se vad jag hittar på!

Näe ni. Nu ska jag gå till tvättis. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0