challenge.

tjo.

jag fick en award av som kreative blogger av bellabu. inte för att jag känner mig speciellt kreativ men det var snällt, tack bells :)

mina 7 fakta:

1. jag har varit sjukligt blyg i mina dagar, och är fortfarande, delvis. jag har t.ex extrema problem med att ringa diverse ställen såsom tandläkare, vårdcentral osv. men ändå har jag suttit i kundtjänst och besvarat tusentals samtal från främlingar, utan att det känts jobbigt.

2. jag har jättesvårt att ta emot komplimanger och ber nästan om förlåtelse om jag får en. detta har att göra med min tillit till människor. jag litar inte på många pga ett förflutet.

3. jag är extremt åkrädd/farträdd. även när jag åker med mig själv. jag får nästan alltid be den personen jag åker med sänka farten även om han/hon kör lagligt. irriterande? jo, det kan jag nog upplevas som då, ja.

4. jag är delägare i ett aktiebolag och sköter den mesta med papperna där utan utbildning.

5. jag har aldrig testat en drog i hela mitt liv, inte hasch eller någonting liknande & jag kommer aldrig att göra det heller.

6. jag har urdålig självdisciplin och skjuter upp saker hela tiden.

7. jag spelade in en demo när jag var 16 år och då sjöng jag killing me softly & handens fem fingrar. att kunna sjunga, är min enda talang.

ojoj, detta var jättesvårt :s kommer säkert komma på tusen saker som är mer roliga att läsa efteråt. men men.

Du som får denna award ska :
1
. Kopiera awarden på din blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta

Jag vill ge awarden till : dom som känner sig manade, det står still i huvudet. haha. även fast det inte blir en "award" då. alla får en award!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0