and so was the weekend over.

Hello.

Nu är söndagen kommen. Till min förskräckelse. Trots att jag inte har något arbete att kliva upp till numera på måndagarna så ogillar jag ändå söndagar. De flesta andra jobbar ju på vardagarna och då har ju inte jag något att göra, haha. Måste skaffa arbete snarast. Har legat på latsidan ett tag när jag har varit sjuk men jag måste ta tag i detta nu. Skriva om CV:n ska jag göra iaf, steg 1.

Gårdagen var skoj iaf. Jag, pappa, brorsan, daniel & marianne var på hockey. Timrå spelade mot Linköping. Först käkade vi awsome mat i restaurangen innan vi intog arenan. Jag är inget hockey-freak och har aldrig liksom intresserat mig men jag kan säga att det var första men absolut inte sista gången jag infann mig på Eon arena. Det var riktigt roligt! I pauserna satt vi i restaurangen och drack drinkar, haha. Perfekt pre-pre-party.

Timrå vann matchen med 3-2 iaf men det vet ni väl redan. Kul! For iaf till södermalm efter hockeyn där förfesten/avkedspartyt för Cissi höll till. Var verkligen trevligt. Vart där ett bra tag innan vi for ner på stan. Först gick vi in en sväng på memento men jag har börjat ogilla det stället mer & mer så jag och Lisa smet ner till All stars istället och där börjar det ljusna mer och mer. I början var det ju knappt en kotte där men igår var det bra med drag. Enda nackdelen är väl att dom spelar så värdelös musik nere på dansgolvet. Knappt dansbar alls.

Anywho, vi vart där till stängning sen ställde vi oss i taxikön och det var åt helvete kallt. Trodde jag skulle dö där ett tag eller åtminstonde fälla en tår. Mina fötter var fan nära kallbrand. Hem till Lisa for vi och där sov jag. Man måste ju göra sånt nu när man inte bor så nära stan längre, haha. Bor ju i bredsand nu jag ;b Lär väl bo här ett tag till med tanke på renoveringen som det känns aldrig kommer vara klar.

Kom hem nästan alldeles nyss. Har fräschat till mig lite för gårdagens smink är ingen hit. Brorsan sitter här nere med mig och spelar tv-spel och jag inväntar sällskap. Trevligt värre hurreni.

Känner mig mycket mycket bättre i förkylningen nu iaf. Det enda som är kvar (peppar peppar) är hostan men den kan man ju som sagt få dras med ett tag.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0