... And making love was just for fun.

Hej på er, mitt i natta.

Så här länge har jag inte varit vaken sedan stan brann tror jag! Förr var det vardagsmat men på senare dagar har jag blivit duktig. Har som ni förmodligen märkt, inte gått och lagt mig än. Eller lagt mig har jag, men inte för att sova. Är ju mycket bättre att sitta här och fördriva tiden till absolut ingenting alls.

Har varit hos Lisa med gänget ikväll. Dom drack vin men det gjorde inte jag. Var inte på humör alls och sen så väntar jag tills imorgon då vi ska ha avskedsparty för Cissi som flyttar tillbaka till England. Borde dock inte festa någonting alls om jag vill bli frisk det här decenniet men som sagt, det är avskedsfest.

Ska iaf först på hockey med pappa, broder och förmodligen daniel. Är egentligen inte ett dugg hockey-intresserad men ja det kan ju säkert vara kul? Pappa har säsongsbiljetter och även i restaurangen så det blir käk där och förmodligen någon fördrink. Ett pre-pre-party. Blir säkert bra.

Annars då? Måste berömma min kära lillebror som varit ensam (han är aldrig ensam i princip) i detta hus i flera timmar medans jag var hos Lisa och pappa var borta. och inte nog med det. När jag kom hem tyckte jag väl att det var lite väl tyst i huset så jag smög upp och kollade och då har han även släckt alla lampor i sitt rum och somnat. Helt ensam, i ett hus på 465 kvadratmeter. Jag kan säga er att jag, som är 21 år, hade inte ens gått och lagt mig och dessutom somnat om jag så hade alla lampor tända. Han verkar inte ha ärvt nån mörkrädsla från syster sin iaf. På den fronten är jag extrem. Jag är nere i källarn nu där jag håller till och jag är skitskraj.

Funderar på att somna nu jag. Blir en lång dag imorgon och jag har ingen som helst lust till att vara trött. Och mindre lust har jag att kliva upp tidigt, men sånt gör man i detta hus :b haha. Annars blir man pikad resten av dagen.

I övrigt kan jag säga att situationen är så sjuk. Detta gör mig ursinnes galen. Har hört att det kallas ovisshet och dubbelmoral. Jag vet inte vad jag pratar om men ibland vill man bara skriva ut exakt allt som man känner.

Jaja, godnatt nu innan det blir för mycket sanningar.


Kommentarer
Postat av: ewe

Tack för tipsen :D

2010-01-30 @ 10:43:03
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0