you can sacrifice me.

toodilo.

Imorse slog jag upp mina gröna vid 7 tiden efter enbart några timmars sömn. Klev upp som en zombie och försökte att bli pigg, but no. Anledningen till min tidiga morgon var att jag skjutade brorsan till skolan och "the friend" till bussen.

Igår var jag som sagt på polishuset för information, men polis är nog ingenting jag tänker satsa på. Jag menar, innan man ens KANSKE har blivit antagen till polishögskolan så har man väl fyllt 65 och ska gå i pension. Först en ansökan, sen kanske du får komma på svenskaprov, klarar du det kanske du får komma på fysprov, klarar du det kanske du får komma till pliktverket för intervjuer osv, sen kanske du blir antagen. Näe, överkurs för mig!

For och hämtade my friend efter detdär och så for vi och hyrde film. När vi kom hem och slog på den insåg jag att jag sett den på bio. Jävla! less jag vart. Även att pappa hyrde samma film förra veckan och han insåg också att han sett den på bio. Haha, smarta familjen Nordlund. My friend somnade ungefär 10 minuter in på filmen vilket inte är ovanligt så jag satt mig framför dumburken innan jag vågade väcka han från de döda. Kl var då tolv ungefär och då låg vi och kittla/klia varann enligt rutin innan vi deckade.

Nu ska jag på uppdrag. HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0