Valentines day.

Hej.

Idag ska jag icke beklaga mig, promise. Kan säga att jag slocknade rakt av när jag skrivit klart klagomålsinlägget igår. Skönt var det ända tills fyllskallarna började ringa och härja. Och nej, jag la inte telefonen på ljudlös av den enkla anledningen att jag väntade ett samtal. Det är så svårt att somna om när man väl vaknat tycker jag. Men när jag väl lyckats somna ringde det väntade samtalet, haha. Och som den snälla kompisen jag är så for jag och hämtade personen som behövde skjuts ;b Men sen sov jag gott!

Sov ut imorse och sedan gjorde jag mig ordning och for med pappa & bror till birsta där vi drog en fika. Sedan for vi + 2 till på jops och käkade. Gott gott!

Nu ligger jag nere i källaren och lyssnat på 2 grabbar som spelar NHL på tvspel. Min bror och min friend.

Ska ta och åka in till Lisa och Linda nu en sväng :) Singel som man är så firar man inte den här dagen. Fast den har ändå varit mysig på alla sätt och vis ♥

Over & out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0