Tandläkare.

God morgon!

Fast en sak ska ni veta, det är snarare eftermiddag för mig. Jag klev nämligen upp kl 06 imorse. Det tillhör inte vanligheterna då jag som ni förmodligen vet, är arbetslös. Det var ett rent helvete att kliva upp men jag gjorde't.

Anledningen till denna förjävliga uppstigning var för att jag var tvungen att vara hos tandläkarjäveln kl 07:10 imorse och hade ungefär 40 minuters bilresa då jag inte befann mig på hemmaplan. Hur FAN kan man sätta en tandläkartid sådär mitt i natten? Det är för mig en gåta. Ge dom där tiderna till pensionärerna som ändå kliver upp typ strax efter midnatt. Ja, hua.

Inga hål hade jag iaf och tur var väl det, annars hade jag måsta besöka tandläkarn igen och förmodligen fått en lika illa tid. Well well, nu har jag sagt det.

JA, det är bra att jag kommer upp i tid och blablabla. Men när man sen kommer hem har man ingenting att göra och det gör att man blir trött och orkeslös. Det handlar inte om att jag är lat eller skiter i vilket utan det är ren fakta. Och sen planerar pappa att vi ska göra en sak, och mamma en annan så man sitter liksom bara och väntar på att få åka iväg och göra dom sakerna. Men klockan drar iväg och sen visar det sig att nähä, det blev inget idag. Då har hela dagen gått och man har bara suttit och väntat på bättre tider, ungefär.

Ah, störigt är det iaf och i princip allt kostar pengar.

Igår då
. Var uppe i Härnta och kollade när brorsan hade innebandyturnering. Det var faktiskt kul! Och jag fick jordens sötaste beundrare efter mig. Han var ungefär 1 meter kort med glasögon på sniskan. Ni kan ju tänka er! Han tyckte jag var fin och sen frågade han vem jag var kär i. Han tyckte även att hans mormor skulle ta på sig likadana byxor som jag. Haha, gulliga unge! Han var väl kanske 12 bast. Så jävla lillgammal var han så det var inte klokt!

Nej, nu ska vi tydligen fara iväg och slänga sopor ur min lägenhet som ser ut som skräp för tillfället. Var där häromdagen och plockade undan alla prylar i köket som inom en snar framtid ska rivas ut. Badrummet är färdigt och det vart vackert.

Hej.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0