Rather you like it or not, i aint gonna stop.

God dag, igen.

Nu är jag hemma efter en shoppingrunda för mig själv. Det är fan inte skitroligt att gå på stan ensam. Enda fördelen är väl att man kan springa mellan butikerna bäst fan man vill utan att nån blir irriterad.

Hittade iaf inget speciellt så jag köpte en kofta från MQ, lite smink, skor från DNA och lite kraffs. Sen ett par jeans till brorsan min då.

I skrivande stund känner jag återigen irritationen smyga sig på. Ignonera Lina, ignonera. Jag försöker iaf. Men det är så svårt! Befinner mig i en påfrestande situation.

Ikväll är det iaf party som gäller. Just för tillfället är jag inte speciellt taggad alls men jag hoppas jag blir. Först ut är som sagt ätning hos farmor. Har varit och köpt en bukett blommor åt na!

Usch, jag mår illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0