Nostalgia.

Hej.

Det var ett par dagar sen så nu blir det en kort sammanfattning.

Fredag var lugna gatan. Minns inte vad jag gjorde? Jo, jag var faktiskt ut, men jag körde!

Lördag, då var det fest. Hade roligt! Knasigt men roligt!

Söndag..? Ja, det var igår det ja. Vaknade upp hos mamma & håkan. Hade snikat sovplats där eftersom jag inte orkade åka till bredsand mitt i natten. Mamma väckte mig med en iskall cola och OM det var underbart. Min mamma, hon kan hon!

Jag och my friend åkte bort till Lisa för lite lucköppning och sedan for jag and the friend hem till bredsand så jag fick fräscha till mig lite innan vi åkte ut till the friends parents där vi bastade och käkade middag. En söndag i världsklass! Avslutades med en halvbra film up north.

Var med Lisa idag (älskadäja) höhöh. Vart bjuden på käk hos henne o så. Sen vart det en kväll utav rent helvete. Ska inte säga så mycket mer än att jag är så fruktansvärt LESS på situationen. Sådär less så man bara vill blunda och aldrig mer öppna ögonen, åtminstonde inte förrns folk börjar nse saker och ting.

Näe, nu ska jag knoppa för jag ska tvinga mig upp i tid imorgon och göra massa viktiga saker. Har sökt en massa jobb ikväll så jag kan somna med lite gott samvete. Fast det vore ju såklart bättre om man fick nått jobb. Man ska inte ropa gay förrns man kommit in i häcken.

... Eller så ska man inte ropa hej förrns man kommit över bäcken.

Tröttsam humor.  Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0