Movie.

Toodels.

Hujeda mig vad tiden går långsamt idag! :o Var längesedan jag hade en sån här värdelös dag. Hade lika gärna kunnat sova mig igenom den utan att missa någonting alls. Men jag antar att man har sånna ibland också!

Pappa & jag for iaf in och köpte kinamat (IGEN! Har aldrig ätit så mycket kinamat som jag gjort sen jag flyttade till pappa, haha) på china box och sen hyrde vi 2 filmer. Beck - i stormens öga & Pelham 123. Det visade sig att pappa hade sett Beck filmen så vi slog på den andra och kom på att vi hade köpt den filmen i när han och jag var i Thailand. Som tur var hade vi inte sett den. Pelham 123 var en riktigt bra film iaf så den rekommenderar jag! Dock tyckte jag inte att John Travolta gjorde sin bästa roll i filmen men så kan det vara.

Anywho. Nu är jag nere i källaren och har tråkigt. Kan ju inte lägga mig och sova än heller klockan är ju bara nio. Och inget bra är det på tvn heller. Kanske ska ta och hämta Beck filmen och se den? Hm.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0