let's play a lovegame.

Godkväll!

Nu har jag varit på hockey igen. Jag kan inte förstå varför jag inte gått tidigare år. Jag menar, pappa har haft säsongskort i säkert 5 år? Men jag har alltid sagt "Nej, jag är inte intresserad". Men det är ju hur roligt som helst! Nu är det uppehåll ett tag pga OS och det är jag lite sur över eftersom jag börjat fastna lite :b Haha!

Jaja. Matchen i sig var väl inge vidare. Timrå spelade mot Södertälje och det slutade oavgjort. 1-1. Men vem är jag att uttala mig om bra match eller inte. Men det var bättre förra gången. Mer spänning.

Eller som min far sa "Amen va i helvete! Det är ju rena rama Hawaii på isen. Det är tamigfan bara palmerna som fattas!"

Ska väl ta och försöka sova nu. Är inte trött fastän jag borde vara det. Ska väcka brorsan 07:15 imorgon och skjutsa han till skolan för pappa åker till Norge imorgonbitti. Jag som är så morgonpigg!

Vad man ska spendera resten av dagen med är för mig en gåta. Usch, ge mig ro i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0