less.

hejsan. detta är ett gnälligt inlägg så ni som inte står ut ombedes att besöka en annan blogg eller liknande.

idag är det fredag vilket jag sett fram emot även fast jag har fredag hela veckan. men när det är fredag på riktigt så blir oftast folk lediga och det finns mer saker att göra. dock verkar det inte så idag. jag har inte lust med någonting alls! jag känner mig bara less & irriterad. eller jag vart det nu. arghh.

i skrivande stund känns det bara blä med allt. känns som att jag håller på få ett breakdown. jag har varit så jävla stark ett tag men ibland brister allt bara. man orkar inte ta hur mycket som helst innan man går rakt in i väggen och då är det försent. jag står på en kant och svajar nu kan jag säga. jag orkar inte låtsas längre men sanningen kan inte heller komma fram. det är antingen win or loose, fast win i den här situationen är inte så positiv ändå.

vad ska man göra?

in till stan vill jag åka. orkar inte sitta här i källaren och fundera sönder hjärnjäveln. annalena är i stan och det passar ju perfekt eftersom att hon är den enda det går att prata med.

hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0