Låt mig värma din frusna själ.

Goooood dag!

Denna dag är den andra lik. Var uppe vid 9 imorse dock, har varit duktig i veckan och klivit upp i tid. Får bara ångest av att sova, men samtidigt har man inget att kliva upp till känns det som.

I förrgår fick jag iaf träffa babyhaylee för första gången eftersom jag varit sjuk så länge. Hon var så liten, yttepytte! Så söt så jag fick knoster på na!

Igår vaknade jag up north och var där hela långa dagen until my friend came home from school. Sedan for vi till Sundsvall. Köpte kinamat och for hem hit. Farmor & farfar har varit här för pappa har varit bortrest så dom brukar vara här med brorsan. Anywho, sedan spelade min vän & brorsan hockey, alltså tvspel. Kul, tyckte jag. Sedan vart det jacuzzibad med smultronvin, haha usch vad romantiskt det låter men så är inte fallet. Slocknade iaf nästan direkt efteråt, man blir så trött av att bada tycker jag.

Idag har inte mycket hänt. Skjutsat min vän till stan och sedan har jag bara varit hemma. Pappa kommer väl hem snart så jag vettefan vad han hade på tapeten då.

Och imorgon är det fredag? Vad ska man göra i helgen? Jag tror faktiskt det blir lugna gatan. Visserligen har jag sagt det förr men har inget festsug alls nu känner jag. Hade ju så tråkigt förra lördagen så jag vågar inte chansa igen ;b haha! Och Lisa är i Sthlm tills på lördag, me no like. Vem ska jag va med då?

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0