Jag beklagar...

Men detta inlägg kommer enbart gå ut över att jag ska beklaga mig på ett och annat.

1. Jag är TRÖTT. Skittrött är jag. Hörde ni det? Trött. Sov som sagt enbart några minuter inatt om jag ska överdriva och det känns ska ni veta. Dagen gick ann. I början iaf. Men efter att vi hade haft tacomiddag, jag, lisa, linda & mina två nattgäster så dog jag av. Rakt av. Var tvungen att åka hem pga tröttheten. Var inte så mycket till sällskap! Nattgästerna for vidare på fest dom och brudarna planerade krogbesök. Jag orkade knappt säga hur trött jag var. Iaf, jag är trött.

2. Jag mår illa. Jag har mått illa hela dagen och det beror med all säkerhet på att jag är trött. Vaknade ju som sagt upp med magknip deluxe imorse och trodde jag skulle dö. Magsjuka? DÅ JÄVLAR! Orkar inte vara sjuk mer.

3. Jag är understimulerad. Jag har tråkigt. Jag vill ha ett jobb & jag vill tjäna egna pengar.

4. Jag tänker på dig, fanskap.

5. Godnatt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0