it was a cold black night.

Tjo.

Gårdagen var ytterst trevlig. Vart lite relax in the jacuzzi och därefter tittade vi på "spökhus" som gick på någon kanal. Talanglöst program och jag tror inte ett dugg på det. Jag tror på paranormal activity som dom säger men inte på vissa grejer som hon på tvn gjorde. Överdrift skulle jag vilja kalla det. ÖRSCH!

Dagen har varit slapp hittils. Ska åka in till Lisa och säga hej hade jag tänkt! Nässpray är ett måste att införskaffa också. Min tog slut igår och jag är rädd att jag blivit beroende. Doktorn sa åt mig att jag inte får använda den mer än 10 dagar men vad gör man då när näsan är igenmurad? Ja, man använder den. Men iofs är jag ju fortfarande lite förkyld så jag tror jag får använda den. Måste ju, kan ej andas annars.

Ska köra läskiga bilen också för volvon startar inte pga kylan? God damnit. Så jag ska köra renaulten som är framhjulsdriven och inte kommer någonstans. Hövva. Jaja, i have to. Ska hämta brodern på skolan också.

Jaja, men vi höres ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0