Inte pigg.

God morgon/God dag!

Här har ni en väldigt opigg tjej. Har kanske sovit totalt 3 timmar inatt pga diverse anledningar.
Som ni vet hade jag svårt att somna inatt pga mörkrädslan men lyckades ändå slumra till framför tvn vid 04. Men vid 05 ringde en vän (ja, den vännen) som behövde sovplats så jag for och hämtade honom och hans kompis så de fick sova här. När de kom hit skulle de käka nattamat och surra som tusan så jag tror inte jag somnade förrän vid 07. Men då kunde jag iaf slappna av.

Vid 08 ringer min telefon och jag ser ett namn på displayen men jag kopplar inte riktigt vem det är förrns det slutat ringa, haha, bra där. I samma veva fick jag en fruktansvärd magknip så jag kunde inte sova. Förjävligt. Så när jag tillslut somnade vaknade jag vid 10 igen och sedan dess har jag varit vaken. Känner att det kommer bli en lång dag! Känner mig fortfarande inte helt hundra i kroppen heller sedan inatt. Lite lätt illamående sådär. Usch, finns fan inget värre än att må illa tycker jag.

De andra slumrar vidare vilket jag tycker de gör rätt i. Jag sitter och tittar reprisen av Let's Dance som jag ändå såg igår. Kul. Vet inte riktigt vad dagen ska göras av, ingenting alls, har jag lust med nu känner jag. Blöh.

Hoppas ni andra får en bättre lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0