I'm your biggest fan.

Halloj.

A new day has come in case you didn't notice. Hittils har jag bara spenderat den innanför stängda dörrar. Ser att det är kallt ute eftersom bilarna är täckta av is och det har jag ingen lust att skrapa. Däremot är jag så illa tvungen för jag ska snart till stan en svängom.

Farmor & farfar är här igen så snart blir det middag. Haha, dom äter tidigare middagar. Jag vill nog mer kalla det frukost jag. Har inte ätit nåt än för jag har haft annat för mig. Kaffe har jag däremot förtärt så det står härliga till.

Har en känsla av att jag inte kommer kunna somna ikväll. Sov sjukt många timmar inatt och sov ut gjorde jag vilket jag inte gjort på ett tag. Inte ens i helgen.

Jävligt tråkigt inlägg men det är som vanligt. Tjiiiiiiingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0